Verlanglijstje

Allereerst dank voor alle aangeleverde goederen. De meest simpele dingen die wij hier over hebben, kunnen voor een gezin in Roemenië een verrijking zijn in het leven van alle dag.

Algemeen:

Er worden steeds meer fietspaden aangelegd, dat geeft de mensen mogelijkheid om per fiets van het ene naar het andere dorp te gaan. Daarom willen we graag kinder-, dames- en herenfietsen. Ook indien mogelijk een fiets met brede banden.

Er zijn diverse computers beschikbaar, maar we zoeken nog randapparatuur zoals; schermen, toetsenborden, muizen en netwerkkabels.

In Cermei, een uur rijden vanaf Arad, bezoeken we regelmatig een bejaardentehuis. Hier wonen oudere, voormalig dakloze mensen, die nauwelijks nog buiten komen. De beheerder heeft een aantal specifieke wensen, waar we hem mee willen helpen. Pyjama’s, joggingkleding, handdoeken, lakens, pantoffels, plastic handschoenen, plastic matrasbescherming, t-shirts.

In Arad staat een psychiatrisch ziekenhuis. Ons is gevraagd of we materiaal hebben voor de dagbesteding, zoals (gekleurd) papier, pennen, kleurpotloden, stiften, kleurboeken, verf, kwasten, krijt,  ballen, badminton sets, schaakspel, damspel, radio, krukjes.

Hier komt de verlanglijst n.a.v. het bezoek van 17 – 25 mei 2017

Alle goederen moeten in goede staat verkeren, goed bruikbaar zijn. U kunt goederen inleveren in onze tweede hands winkel, Wilgenweg 15a te Oudewater op dinsdag en zaterdag tussen 10.00 en 15.00 uur of even met ons contact opnemen.