2e hands winkel

2e handswinkel “KLEDING EN MEER”
Wilgenweg 15a   te OudewaterDe openingstijden zijn:
dinsdag  – 10.00 tot 15.00 uur
zaterdag – 10.00 tot 15.00 uur

In de 2de hands winkel, die gerund wordt door Corry van Ooijen en ongeveer 20 vrijwilligers wordt veel werk verricht. Niet alleen de verkoop van kleding en allerhande spulletjes, maar ook het inzamelen en sorteren van schoenen, jassen en dekens voor Roemenië kost hen veel tijd en energie. Zij doen dit met zoveel liefde voor hun medemens en kijken nooit op een extra uurtje.

Het grootste deel van de winkel is gevuld met 2e hands kleding, gesorteerd naar dames-, heren- en kinderkleding. Daarnaast verkopen we ook huisraad, CD’s, LP’s, speelgoed, boeken, lampen, ed. Genoeg om even door heen te snuffelen. We zijn afhankelijk van wat er binnen wordt gebracht, maar dat is veel, heel veel. Het meest zijn natuurlijk gebruikte kleding en goederen, maar soms helemaal nieuw en ongebruikt, soms heel mooie oude dingen, maar ook handige dingen voor dagelijks gebruik.

overzicht interieur winkel 1

Tijdens de openingstijden kunt u gewoon uw overtollige kleding, huisraad, boeken, speelgoed etc., ook inleveren. En u weet het vast wel: alle inkomsten van deze winkel zijn voor Roemenië. Met dit geld worden de vervoerskosten betaald van alle goederen die we naar Roemenië vervoeren.

winkel tafels

KLEDING  CD’S  DVD’S

kleding

SPEELGOED  BOEKEN  SNUISTERIJEN

Alle vrijwilligers verrichten hier  veel  voorbereidende werk voor een transport naar Roemenië. Vele goederen worden gesorteerd, opgevouwen en ingepakt. We danken God voor de kracht en gezondheid die Hij ons geeft. Zeker vergeten we ook de breisters van truien, slofjes, sjaals en dekentjes niet. Dank aan alle sponsors die trouw hun kleding dozen maken voor hun familie in Roemenië.  Zonder al deze hulp zouden wij met lege handen staan.

Op 31 oktober 2013 hebben we ons nieuwe pand betrokken. Daarvan ziet u hier enkele beelden.

Er stonden al ruim voor tienen diverse mensen te wachten aan de overkant van de nieuwe locatie

wachtenden

Zij keken toen nog tegen een wit laken aan.

wit laken

Zo stond er een hele koppel mensen te wachten op de opening.

wachtenden weerszijde

Totdat ook de burgemeester gearriveerd was.

aankomst burgemeester

Toen kon Tony met haar welkomstwoorden beginnen.

en nog een klein “staartje”

Daarna nam de burgemeester het woord voor de officiële opening.

Toen werd ieder uitgenodigd voor koffie en iets lekkers en konden we de mooie ruime winkel bewonderen.

de eerste bezoekers kijken en kopen